Facebook icon
Twitter icon
LinkedIn icon

De wetenschap van slim winkelen: a-commerce

24 oktober 2018

Na e-commerce is er nu a-commerce of Augmented Commerce, handel of verkoop met gebruik van ‘augmented reality’. Zo kan je producten virtueel al 'ervaren' vooraleer je ze koopt. Als je deze nieuwe technologie dan ook nog koppelt aan AI (artificial intelligence), krijg je als gebruiker een unieke gepersonaliseerde ervaring. Bart Goethals, gewoon hoogleraar wiskunde-informatica aan UAntwerpen, verduidelijkt hoe dit precies werkt en of (hoe dan?) dit ons winkelgedrag zal veranderen.

Een korte uiteenzetting, een publiek dat zijn oren spitst bij het genot van een drankje en moderator Sven Pichal die de discussie in goede banen leidt: dat is de ideale mix voor het wetenschapscafé ‘Wetenschap Centraal’ op woensdagavond.

Toegang gratis. Reserveren via www.permeke.org/wetenschapscafe

Locatie
Bibliotheek Permeke - foyer, De Coninckplein
26
2060 Antwerpen
Auteur 
Wetenschapsdomein